Viimeinen lomaviikko

Nyt kulunut viikko oli vika lomaviikko, huomenna takaisin kouluun ja "opiskelemaan".. On kyllä ihan kiva mennä takaisin kouluun, pääsee taaa näkemään kavereita ja saa vähän rutiinia päiviin. Eikä mun koulunkäynti täällä oo kovin raskasta, joten vaikka loma olikin tosi kiva ja oli ihanaa nukkua pitkään aamuisin, ei kouluun palaaminen silti haittaa.

Maanantaina pitkän ja melkoisen äänekkään viikonlopun jälkeen mulle iski migreeni pitkästä aikaa, ja sitä sitten lepäilin pois. Siitä selvittiin kuitenkin!

Mulla oli aika rauhallinen viikko, parina päivänä käytiin lounaalla tai kahvilla hostäidin tai Emman kanssa. Käytiin Emman kanssa myös pedikyyrissä ja uusittiin mun koulupukuvarastoa, kun multa puuttui urheiluvaatteet ja kesähame. Nyt on sekin hoidossa.


Chai latte on noussut mun uudeksi lemppariksi!


Lauantaina mulla olikin sitten vähän pidempi päivä. Aamulla seitsemän aikaan mun kolmas hosperhe, jonne muutan joskus ensi vuoden puolella, tuli hakemaan mua ja lähdettiin ajamaan kohti Temora nimistä paikkaa. Siellä meitä odotti lentokonenäytös, jota sitten seurailtiin päivän ajan.
Tähän perheeseen kuuluu siis vanhempien lisäksi kolme lasta, 11-vuotias tyttö sekä 8 ja 4-vuotiaat pojat.
Päivä oli pitkä, mutta tosi kiva. Vaikka lentokoneiden katselu meinasikin välillä vähän pitkästyttää, kokoajan oli silti jotakin tekemistä ja tulevan hostperheen kanssa oli hauska jutella ja tullaan kyllä tosi hyvin juttuun! Etenkin perheen lapset olisi jo kovasti halunnut mut heille asumaan, mikä tietenkin lämmitti sydäntä. Ihan kuin oisin jo heidän siskonsa, kuten  yksi heistä totesi.

Jotenkin onnistuin myös polttamaan nilkkani auringossa, vaikka melkein koko päivän olikin pilvistä. Aurinkorasvan olin muistanut kaikkialle muualle, paitsi sitten nilkkoihin. Nyt on hienot punaiset rajat sitten nilkkoja koristamassa, ainakin opin tulevaisuuden kannalta laittamaan sitä aurinkorasvaa ihan joka paikkaan, josta vaan ihoa näkyy...




Koko lauantai oli kyllä aikalailla syömistä, tässä esitellään tulevan hostveljeni kanssa yhtä päivän herkkua



Tänään sunnuntaina sain vielä nauttia pitkistä unista pitkälle aamuun ennen huomista aikaista kouluaamua. Sitten käväistiin hostvanhempien ja muutamien heidän ystäviensä kanssa Rotaryn Sunday marketilla katselemassa menoa ja moikkailemassa rotareita.
Sieltä ajettiin The Beekeepers Inn nimiseen paikkaan lounaalle, jossa viihdyttiinkin lopulta aika pitkään. Tuolla myytiin myös paljon erilaisia hunajia, joita sai maistella ja vertailla ilmaiseksi.
Lounashetken jälkeen ajeltiin takaisin Orangeen ja loppupäivä taidetaan ottaa aika rennosti huomiseen arkeen paluuseen valmistautuen.

Ensi keskiviikkona mulla alkaa netball, saa nähdä miten käy, kun en ole ikinä pelannut. Eiköhän sitä nopeasti opi..! Ensi viikonloppuna pääsen myös pyörähtämään Brisbanessa!

Minä tässä joku päivä muka kylmissäni 15 asteen lämmössä... "You've turned into a wuss" kuten hostisäni Scott sanoi

Orangen pääkadulle ilmestyi kans tollasia kivoja valoja!!

Kommentit