Colour run, juhlintaa ja drag queen

Olen kohta asunut tässä uudessa ja viimeisessä perheessä jo kolme viikkoa. Ihan hullua, miten nopeasti aika kuluu.

Oon asettautunut uuteen perheeseen tosi hyvin. Host sisarukset tykkää ihan kamalasti viettää aikaa mun kanssa, joka on tosi kiva. 
Nyt oon koulusta kahden viikon lomalla, joka on aina jakson vaihteessa. Tämän viikon oon viettänyt ihan täällä Orangessa kavereiden kanssa ja rentoutuen, mutta ensi viikkona mennään Sydneyyn muutamaksi päiväksi.

Viime viikko oli siis viimeinen kouluviikko ennen tätä lomaa, joten saatiin ottaa aika rennosti. Yksi iltapäivä meillä kului esimerkiksi värijuoksun parissa. Se oli tosi hauskaa, vaikka punaisen värin peseminen pois hiuksista osoittautui aika työlääksi prosessiksi.


















Viimeisenä päivänä ennen lomaa meidän vuosiluokalle järjestettiin pääsiaismunajahti. Sekin oli superhauskaa. Oltiin aika kilpailuhenkisiä ja osalla oli ties mitä strategioita kehittelyssä. Koskaan ei taida olla liian vanha pääsiäismunien etsimiseen?

Kaikille piti taata tasavertainen lähtö, joten meidät laitettiin seisomaan keskelle koulun pihaa kädet ylhäällä. Tässä taisi joku hämmentää, mun ilme on sen verran kummastunut

Tässä taidettiin juuri saada lupa lähteä liikkeelle.

Jahdin jälkeen ryhmäkuva meidän koko vuosiluokasta


Joku ilta käytiin hostperheen kanssa ruoka- ja viinimarkkinoilla Orangen keskustassa. Paikalla oli tosi paljon ihmisiä ja tunnelma oli huikea. Paras ruoka, jota maistoin illan aikana oli aika yllätys itsellenikin, nimittäin kimchi pannukakku! Oli tosi hyvää.

Erin, minä sekä Mitchie kävelemässä ruokamarkkinoille

Kimchi pannaria!







Tämän perheen kanssa touhutaan tosiaan aika paljon. Käytiin yksi päivä ajelemassa ja päädyttiin jonkin viinitilan pihalle katselemaan maisemia. Pidetään myös leffailtoja aika usein ja host äitini maistattaa mulla kaikenlaisia ihania ruokia. Hän on myös nimittänyt itsensä mun henkilökohtaiseksi blogivalokuvaajaksi. Musta pidetään siis hyvää huolta!



Mitchie

Meidän etuovelta näkyy välillä tosi kauniita auringonlaskuja



Joku viikonloppu juhlittiin myös mun hyvän ystävän Dakotan 18-v synttäreitä. Sanon aina, miten kiitollinen oon mun huippuperheistä, mutta niin oon myös ystävistäni täällä. En tiedä mitä tekisin ilman näitä kaikkia. <3

Synttärisankari Dakota edustalla

Liam

Kate

Charlotte & Liam


Liam & koira

Tässä yritettiin olla vakavina, Dakota ja Georgia onnistui, minä en niinkään

Lopulta mäkin vakavoiduin


Georgia

Olivia

Charlotte


Amy





Zali & Dakota


Jokin aikaa sitten mentiin kaveriporukalla myös Relay For Life nimiseen tapahtumaan. Siellä siis käveltiin/juostiin kierroksia ympäri sellaista nurmikenttää, jonka laidoilla oli vaikka mitä kojuja ja mahdollisuuksia ostaa kaikenlaista. Kaikki tuotto tapahtumasta menee Cancer Councilille, eli syöpähoitojen tukemiseen. Päivän aikana oli myös kaikkea muuta hauskaa ohjelmaa, kuten vaikka drag queen kilpailu. Hyvä päivä siis tärkeän asian parissa!


Meidän kaveriporukka Drag Queen kisan juontajan kanssa. Hän oli aivan upea!

Sellaista pientä kivaa tässä on ehtinyt tapahtua! Arki ei todellakaan ole tylsää, hyvä niin. Ihan pian mulla on synttärit ja ihan pian lähdetään isolla vaihtariporukalla safarille! En malta odottaa.
Seuraavan kerran kuulette musta varmaankin nyt tulevan Sydneyn reissun jälkeen!





Kommentit